2016. március 5., szombat

Díj #2

Ezzel is  le voltam maradva... (Nemsokára jön az első rész is)




A díjat köszönöm Maja Tankwall- nak, a Lázadás kezdete című blog írójának!


Válasz az öt kérdésre:

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad? Hát, ez nehéz kérdés. Egészen pici koromban tanultam meg írni, olvasni, magamtól. Rengeteget olvasok egészen négy éves korom óta. A nagyszüleim szerint amióta megtanultam beszélni, egyfolytában meséltem nekik mindenfélét, főleg a Micimackóról kitalált történeteket, csak ezeket még nem írtam le. Aztán alsóban a barátnőimmel próbálkoztunk közösen írni a novellaíró versenyekre, de mindig eszméletlen hülyeségek sültek ki belőle. Aztán egy, két évvel ezelőtt  egy fogalmazás volt a házi, amihez mi írtunk fel a táblára szavakat, és azokat kellett belerakni. Hát gondolom nyilvánvaló, hogy az assasinoktól a csillámlámáig minden volt benne (mi ilyen éretlen, de vicceske osztály voltunk) :) . Nekem akkor éppen volt időm (és kedvem) szóval egy egész világot dolgoztam ki ezeknek a lényeknek, egy pénzlopásos, gyilkolászós sztorival. Valami olyasmi volt, hogy az elf tábornokot, aki mellesleg a király lánya, elküldték az emberekkel meg az assasinokkal háborúzni, mert az emberek nem csak a pénzüket lopták el, hanem  betörtek az elf palotába, és keresték a pincében a kincset. Aztán mindenki együtt elment kincskeresni, amit nyilván nem találtak meg. A szüleim első reakciója az volt, hogy ez szörnyű, borzasztó, nagyon rosszul írok. De szerencsére másnap azért beadtam a tanárnak. Amikor visszakaptam, azt mondta, hogy nagyon jó lett. Mondta, hogy történeteket kellene írnom, és valószínűleg ennek hatása volt, hogy tényleg elkezdtem sztorikat gyártani, később pedig blogolni. Ha akarjátok, megkeresem, és kirakom a legelső komoly assasinos írásomat :)



2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon? Ilyen érzés valószínűleg nincs, mert ezt csak egy szó tudja kifejezni: ÚRISTENN!!! Rengeteget dolgoztam rajta, és felraktam! De iszonyúan izgultam, mert nem tudtam, hogy ez akkor most jó, vagy rossz, kinek, hogy fog tetszeni. Írtam legjobb barátnőimnek (2) és legjobb blogolós barátnőimnek (5), hogy nézzék már meg, és őszintén mondják meg, hogy milyen lett.  De közben büszke is voltam magamra, hogy igen, szép munka, megcsináltam! Ez az érzés lassan egy év elteltével is még mindig bennem van, akárhányszor a narancssárga "Közzététel" gombra kattintok, a barátnőim pedig ugyan úgy mindig megnézik, elolvassák és lenyugtatnak. Ez Bloggeres pályafutásom alatt valószínűleg sosem fog megváltozni.



3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál amikor elolvastad? Huuu, ezt most meg kell néznem... Na megvan! A legeslegeslegelső változathoz írta Annie Cresta barátnőm, hogy " Folytatást ". Nagyon nagyon jól esett.





4. Mi ihlette a történetedet? Mi volt a blogod alapötlete? Az Éhezők viadala! Na de bővebben: Éppen THG rajongói korszakomat éltem (élem még most is) amikor megláttam egy éhezők viadala fanficet a neten.  Elolvastam, és rájöttem, hogy ez egy tök jó sztori! Olvastam még pár ilyet,  és megtetszett a blogger is. Johannás ff-et akkor még nem láttam, így hát róla kezdtem írni. A továbbiakban a történetet mindig befolyásolták a velem történt dolgok...



5. Mit jelent számodra az írás? Kikapcsolódást.


Véleményem Maja blogjáról: Szuper! Mindig történnek benne váratlan dolgok, Johanna pedig (a kedvenc szereplőm) egyszerűen fantasztikus. A karakterek szerintem nagyon jól ki vannak dolgozva. Bevallom, az utolsó fejezetet nem olvastam el, mert előbb először szeretném elolvasni az egész történetet.

Kiknek ajánlom? Bárkinek, aki szívesen olvasna egy tartalmas, izgalmas, szuperül megírt THG Fanficet.



Akiknek küldöm: 
Swarley-A 70. viadal
 Dodo-A Negyedik NagyMészárlás
Giger-Második esély
 Mese-Vámpírtánc
Maja Tankwall- Lázadás kezdete (bocsánat, hogy visszaküldöm, de maximálisan megérdemli.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése