2016. március 5., szombat

Nagyon nagyon sajnálom-KÖZÉRDEKŰ (OLVASD EL!)

Körülbelül 5 hónapja nem raktam fel új részt. Még élek, és nem mondtam le a blogról, úgyhogy kérlek ti se tegyétek. Sok minden közbejött, suli, versenyek, sport, minden. A bloggeren nevet váltottam, többet olvastam, és sok mindenben fejlődtem. De visszatértem, új fejlécet csináltam, új designt (bár azon még van mit dolgozni), és megírtam egy viszonylag hosszú fejezetet. Most nagyon kemény három hetem jön, DE azután már ráérek, és Március 31.-én, a szülinapomon, felrakom az első részt, és próbálom hetente (valószínűleg szombatonként, vasárnap edzés van) hozni az új részeket. Annak, aki még nem mondott le rólam, iszonyúan köszönöm, aki viszont igen, és valamilyen csoda folytán mégis olvassa ezt, azt is teljesen megértem. Milliószor sajnálom,
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése